شباب توداى
مرحبا ايها الزائر انت غير مسجل للتسجيل فى المنتدى اظغط على الزر المكتوب عليه التسجيل واذا كنت مسجل مسبقا فعليك الضغط على زر الدخول وكتابة البيانات

شكرا
للاستفسار او وجود اى مشكلة برجاء التوجه الى برسالة شخصية على :.. maxman_2010_m@yahoo.com
شباب توداى
مرحبا ايها الزائر انت غير مسجل للتسجيل فى المنتدى اظغط على الزر المكتوب عليه التسجيل واذا كنت مسجل مسبقا فعليك الضغط على زر الدخول وكتابة البيانات

شكرا
للاستفسار او وجود اى مشكلة برجاء التوجه الى برسالة شخصية على :.. maxman_2010_m@yahoo.com
شباب توداى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب اليوم اغانى و افلام و برامج و العاب وكل ما هو جديد و حصري

الرئيسيةمجلة المنتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

: لقاء ثم حب ثم جرح ثم فراق

كاتب الموضوعرسالة
فومانشى

مستوى فاعلية العضو : 24

: لقاء ثم حب ثم جرح ثم فراق Empty
مُساهمةموضوع: : لقاء ثم حب ثم جرح ثم فراق   : لقاء ثم حب ثم جرح ثم فراق Emptyالخميس يوليو 22, 2010 5:11 am

لقاء ثم حب ثم جرح ثم فراق ....
هى دى مختصر معظم العلاقه حاليا بس انا عاوز اعرف مش احنا اللى بنعمل ده ف نفسنا ؟
هو مش احنا اللى بنختار ده نحبو و ده منحبوش يبقا ليه نحب حد و احنا مش حسين انو بيحبنا بقا
و ليه دايما بيكون الحب بعد ما يحصل فيه فراق بينتهى بغباء
ماهو اكيد غباء انى افضل افكر ف حد سيبتو من شهور و سنين ليه نفكر فيه ؟
وليه دايما بنحب نعيش ف دور المجروح طول الوقت و نقول يا ريتنى و ياريتك يا قلبى ما حبيتو
انا بيتهيئلى ان المود ده انتهى من زمن فاات
ياريت نفكر احسن من كده و بلاش نعيش ف المود ده بتاع المسلسلات كتير و نفهم ان الحب مش لازم لما ربنا ميوفقناش فيه لازم نحط صور جرح و حزن و نبقا حبين الحزن و اللوم ع اللى راح هو الاحسن نزعل شويه صغيرين اااوى و بعد كده ندور ع الحب اللى بجد اكيد هنلاقيه

: لقاء ثم حب ثم جرح ثم فراق
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لقاء مع دنيا حامد ملكة جمال مصر لعام 2010 - Rmvb - DSR - 100 MB بتحميل مباشر على أكثر من سيرفر